Doprava

DODACIE PODMIENKY

Poplatky za prepravu, dobierku, balné a možnosti platieb

  1. Pri platbe vopred na bankový účet na základe zálohovej faktúry alebo na dobierku si za dopravné účtujeme:
    a) pri doprave Slovenskou poštou službou Balík na poštu s doručením 3 prac. dní po expedícii z nášho skladu - 4 € ( služba je dostupná len pre zákazníkov zo Slovenska a pre objednávky v hodnote tovaru do 40 EUR)

    b) pri doprave kuriérskou spoločnosťou s doručením v rámci celej SR do 2 pracovných dní po expedícii z nášho skladu nasledovne ( platné len pre zákazníkov zo Slovenska ) :
    - objednávky v hodnote do 330 EUR - 6 €
    objednávky v hodnote nad 330 EUR - bez poplatku

    c) pri doprave kuriérskou spoločnosťou s doručením v rámci celej ČR do 3 pracovných dní po expedícii z nášho skladu nasledovne ( platné len pre zákazníkov z Českej republiky ) -
    7 €

  1. Pri zvolení možnosti platba v hotovosti pri osobnom odbere tovaru priamo na adrese našej prevádzky SOBA s.r.o., Hraničná 2, 04001 Košice , je platba bez poplatku.

  2. Poplatok za doručenie tovaru na dobierku Slovenskou poštou alebo kuriérskou službou sú 2 €. Minimálna hodnota tovaru objednávaného na dobierku musí byť 10 EUR , alebo platba za objednaný tovar musí byť uhradená vopred , prostredníctvom bankového prevodu, na základe nami vystavenej a e-mailom zaslanej zálohovej faktúry. 
    Platba na dobierku znamená, že platba je realizovaná v hotovosti klientom v okamihu doručenia zásielky kuriérskou službou alebo na pošte klienta.

  3. Predávajúci sa môže s kupujúcim dohodnúť aj na inom ako štandardnom (vyššie uvedenom) postupe pri zasielaní tovaru alebo služieb ako aj cien za tieto služby.



DOPORUČUJEME !!!

Pokiaľ obdržíte od nás, prípadne od prepravnej služby info-mail, že Vám bol tovar odoslaný, ale vy ho v priebehu nasledujúcich 2–3 pracovných dní neobdržíte, čo najskôr nás prosím kontaktujte na čísle 00421/ 55/ 62 552 61 resp. e-mailom soba@soba.sk. Potvrdíme vám odoslanie zásielky a poskytneme podacie číslo nedodanej zásielky a telefonický kontakt na kuriérsku službu vo vašom meste. Podobne je to aj pri využití služieb Slovenskej pošty - pokiaľ tovar nemáte oznámený do 4 dní po jeho odoslaní, poskytnem vám podacie číslo zásielky, ktoré si môžete následne vyžiadať na príslušnom oddelení vašej pošty. Stáva sa, že pošta nedoručí adresátovi oznámenie o zásielke a potom ju ako nevyžiadanú vráti späť k odosielateľovi.

Rýchly telefónny kontakt:
(421) 55 677 19 36